Nieuwsbrief
Waarom is de nieuwsbrief zo belangrijk?
Onze droom
Wij hebben grote dromen. We willen Amsterdam Noord écht mooier maken door mensen met elkaar in verbinding te brengen. Zo werken we samen aan een veerkrachtige gemeenschap die sociaal en vanuit liefde wordt gedragen. Mamalouise heeft allerlei mooie projecten en activiteiten geïnitieerd waar we heel graag meer mensen bij willen betrekken.
In contact met elkaar
Waarom willen we zo graag dat jij je abonneert? De nieuwsbrief is een manier om in contact te zijn met elkaar, via jouw persoonlijke inbox en dus niet via social media. Wij zijn van plan om social media dit jaar nog uit te faseren en te vervangen zodat we minder afhankelijk zijn van de grote tech bedrijven. Een nieuwsbrief is volgens ons een veilige manier met ook een heel duidelijk doel: jou bereiken en te motiveren om eens in persoon, fysiek, langs te komen bij ons om kennis te maken.
Help je mee met ons doel?
Als je bij ons in de nieuwsbrief lijst staat, ben je automatisch deel van onze community. Op dit moment heeft onze community zo’n 200 leden. Wij willen dit graag uitbreiden naar ten minste 1000 in de volgende 12 maanden. Ofwel zo’n 70 nieuwe leden per maand. Help jij ons de nieuwsbrief bij jouw kennissen in de buurt (Noord) bekend te maken?
